במשך כמה שנים מעמידים במימסד הבטחוני פנים כאילו יש “פרטנר”, איתו צריך להידבר ברמאללה, הוא מחמוד עבאס ורשות הטרור שלו. במהלך השנה האחרונה (וגם הרבה לפני) קבענו שוב ושוב שמדובר בישות פיקטיבית, שכבר אינה שולטת, והיא מונשמת באופן מלאכותי, אך במימסד הבטחוני המשיכו להעמיד פנים.
היום התקיים דיון מיוחד בנושא בוועדת החוץ והבטחון של הכנסת, ושם השמיע “השר לשיתוף פעולה איזורי”, עיסאווי פריג’, את ההודאה הזו:
“הרשות הפלשתינאית איבדה את שליטתה בשטחי הגדה. היא לא שולטת מעבר לרמאללה במילימטר אחד, הצפון והדרום מנוהלים באופן כמעט עצמאי”
והוא הוסיף ש”אני מודאג מאוד, לפני שזה יהיה מאוחר מידי” (אולי הוא חושב שהוא “שר” ברשות הזו?) רוב הדיון בוועדת החוץ והבטחון של מדינת ישראל בנושא הזה היום היה חסוי (!). ומה דרש אותו שר? שישראל תציל, כמובן, את רשות הרשעות, הטרור וההסתה הזו, ותזרים לה כספים, להמשיך להחיות אותה באינפוזיה, כנגדנו. אז בגלל זה הדיון הזה חסוי, כי הם רוצים להסתיר?
ואנו חוזרים לאותה שאלה שאנו שואלים כאן שוב ושוב לפחות שנה: אם הרשות אינה שולטת, אז בשביל מה צריך אותה? הרי היא מסיתה נגדנו 24/7 (דוגמה לכך ראינו למשל בהסתה המטורפת בעניין כתבת התעמולה של אלג’זירה). הרי היא לא עושה שום דבר, חוץ מהסתה נגד ישראל; ואם היא שולטת, למה היא לא נלחמת בטרור האיסלאמי?
למעלה: רשות הטרור שפעלה לחסל את ישראל, חיסלה את עצמה
זה מזכיר לי את המאבק ארוך השנים שניהלתי נגד המימסד הבטחוני בעניין “רצועת הבטחון” בדרום “לבנון”: אם היא חיונית, אז למה היא לא עוצרת את ירי הקטיושות על הצפון ואת הרג חיילי צה”ל?; ואם הירי נמשך וחיילי צה”ל נהרגים בה, בשביל מה צריך אותה?
זה לקח למימסד הבטחוני 18 שנים (1982-2000, שנים איומות) להבין את מה שאפשר היה להבין בעשר דקות.
כך קורה שצה”ל נלחם כיום את מלחמת הקיום של מחמוד עבאס, ולצערנו אנו כבר מקיזים דם עבורו; ואילו מחמוד עבאס טרוד כל היום בהסתה נגד ישראל. כך אנו מפסידים פעמיים. הידעתם שהרוצחים מגל הטרור הנוכחי ובני משפחותיהם כבר מקבלים מרשות הטרור עשרות אלפי שקלים בחודש כל אחד, על רצח היהודים, ורוב הכסף הזה מגיע מכם?
הפתרון ברור:
1 לתת לרשות הטרור לקרוס, ממילא זה יקרה בקרוב, ולהחזיר את ראשי הערים לנהל את ענייני התושבים, כפי שזה היה לפני אוסלו הארור. עדיף עכשיו, שכן אחרי הסתלקות עבאס יפרוץ שם מרחץ דמים.
2 לאחר הפלת הרשות, וסיום פנטזיית “המדינה”, לחסל את שלטון חמאס במובלעת עזה. לא עזה תחילה, אלא רמאללה תחילה. בזה יוסר עול עצום, טקטי בעזה ואסטרטגי ברמאללה, מעל גבה המכופף של מדינת ישראל.
לא עזה תחילה, אלא רמאללה תחילה
בהרחבה:
טירופו של קליגולה: למה טראמפ ויתר על כל עמדותיו מול איראן?
מכר את כל עמדותיו המובהקות ביותר, ואולי כמה סיבות פנימיות הביאו לכך? האם ספר מביך על מישטרו, כולל הקלטות, העומד להתפרסם, הביא אותו לשנות עמדה באופן פתאומי? האם ה"עיסקה" הזו הפיכה? מה מידת הביקורת בארה"ב על הסכם הבזיון, והאם איראן תסחט אותו מעכשיו? מיוחד, לחברי מועדון ג'יפלאנט. התהפכות כזו לא נראתה מעולם: מלחימה קשה נגד המשטר באיראן - להתפייסות איתו ("שלום"), מהבטחה להפיל...
קרא עודמפגש אלים בקתדרלה: האם אירופה אבודה?
בשעות האחרונות של מבצע 1+2, האם הגיעה נקודת הרתיחה? זה הזמן לברוח משם? בוודאי היהודים? להוציא משם השקעות על קרן הצבי? אזהרות של 20 שנים בג'יפלאנט מגיעות לבשלות? האם הם יגיעו למלחמת אזרחים? מיוחד לחברי מועדון ג'יפלאנט, מאמר פנורמי: 11 ביוני, צרפת, העיר סנט אטיין, ליד ליון: אישה קשישה מגיעה לתפילה בקתדרלה המקומית, הנטושה, כרגיל. היא צועדת בכבדות ומבקשת לטפס במדרגות, נשענת...
קרא עודמאמר מתעדכן: לאחר יממה של הפצצות ישראליות, המשטר באיראן נכנס למילכוד?
בשעות האחרונות של מבצע 1+2, לאיזה מילכוד נכנס עכשיו המשטר בטהראן? לפניכם מאמר מתעדכן על התקיפה הישראלית ברחבי איראן, וחזרת המלחמה? כיצד התקיפה נראתה? האם המשטר יממש את איומו לתקוף "מאות מטרות" בישראל? לאן המלחמה מתפתחת? האם האמריקאים יילכו הפעם על הפלת המשטר? כרגיל, הדיווחים המעודכנים יופיעו ראשונים, לחברי מועדון ג'יפלאנט. בשעות אחר הצהרים איראן וישראל הודיעו שנצרו את האש, אך איראן נכנסה...
קרא עוד








































