מאמר ענק וחגיגי: האם זה אחד ההסכמים המוצלחים של ישראל? מה אנחנו מקבלים, ומה נותנים? למה ממשלת ביירות הסכימה לחתום על הסכם כניעה, מבחינתה? האם אנחנו נשארים עם השטח שלנו לתמיד? האם צבא לבנון יהפוך לצד"ל החדש, ואיפה היו קטר וצרפת כדי לקלקל? האם זה תמרון מבריק של שר החוץ רוביו נגד סגן הנשיא ואנס? איראן נשארה במבוכה? חיזבאללה יגיע למלחמת אזרחים? ממולכד? תשובות על הכל, מיוחד לחברי מועדון ג'יפלאנט, כדי להבין.
1
הסכם היסטורי, שנולד מתוך מצוקה הדדית
"מזכר ההבנות" בין ארה"ב
עליך להיות מחובר כדי לצפות בתוכן זה
עליך להיות מחובר כדי לצפות בתוכן זה








