השלום דוהר בקצב מסחרר, ואף אחד לא יוכל לעצור אותו. לא העם המומצא, לא הפרוגסיבים, לא “כת השלום“, ולא חמוצי פנים למיניהם, עם תחזיות קינה שחורות ושקריות.
ראשית, ‘נמל המפרץ’ הפרטי החדש – מוכן לעבודה. הוא צמוד לנמל חיפה הישן, והוא יימסר לחברה הסינית שתתפעל אותו, (SIPG (Shanghai International Port Group, תוך כמה שבועות בודדים.
בכל מדינה היו עושים מזה חגיגה לאומית, אך פה זה מוסתר. למה? כי כל תיזת “המסלול הפלשתינאי” קורסת, והופכת לאבק. מסכנים.
החברה הסינית מתכננת שם מעבר סחורות, הגדול בכמה רמות מעל צורכי מדינת ישראל, כולל המנופים הגבוהים בעולם, לאניות בעלות הקיבולת הגדולה בעולם. בשל עיכובים (מצד עיריית חיפה), הנמל לא מחובר עדיין למסילת הברזל, אך סוכם שמשאיות יובילו את המכולות לתחנת הרכבת הקרובה, בינתיים. מדינת ישראל תרוויח מכל מכולה שנפרקת שם.
אך החדשות הטובות עוד יותר הן שהאמירויות לוחצות לפתוח את קו מסילת הברזל, שיעקוף את תעלת סואץ ואת מצרים הבעייתיות, וכן את ריכוזי “העם המומצא” (במפה למעלה). ויש הסכמה על כך בין המדינות: האמירויות, סעודיה, ירדן וישראל, שכולן תרווחנה. הקו יהיה מהיר יותר, בטוח יותר וזול יותר. מצרים גובה כסף רב על כל מעבר של ספינה בתעלת סואץ, והיא אינה בטוחה.
בכך ייפתח שינוע אדיר של סחורות, נפט, וכל דבר, מהמפרץ הפרסי ישירות לאירופה (וההיפך), דרך ‘נמל המפרץ’ החדש, מה שיכניס לישראל סכומי עתק כאגרת מעבר. המסילה הזו היא פרי חזון ותיק של שר האוצר, ישראל כ”ץ, אז שר התחבורה.
מסילת הברזל בין האמירויות לסעודיה כבר קיימת, וכן המסילה בתוך סעודיה. בירדן היא אינה קיימת, והיא תוקם במהירות במימון סעודי ומהאמירויות, ובישראל המסילה כבר קיימת (צריך רק להכפילה, בין עפולה לבית שאן). זו ‘רכבת העמק’, שהיה לנו כל כך חשוב שתקום, ועכשיו מבינים למה. זוכרים את הפייק “תקשורת” בישראל, ובמיוחד האתרים “הכלכליים”, כמה הם לעגו לרכבת העמק, בטענה שהיא מיותרת? פיל לבן? חושבים בקטן; אנחנו חושבים בענק.
זה יקרה מהר מאוד, כי יש רצון גדול של כל הצדדים, רוב המסילה כבר קיים, עם פוטנציאל רווחים כלכליים גדולים. חדש:
בשל המצב המיוחד, וכדי להקל על החברים להצטרף אלינו, ג’יפלאנט מקיים מבצע הנחה למנויים חדשים ומחדשים.
ההנחה למינוי של ששה חודשים היא 10%, כלומר 236 ש”ח במקום 262;
ההנחה למינוי של 12 חודשים היא של 12%, כלומר 394 ש”ח במקום 448;
וההנחה למינוי של 24 חודשים היא 15%, כלומר 642 ש”ח במקום 755. זו הנחה על הנחה, ולכן זה המחיר המשתלם ביותר. המחירים החדשים כבר מעודכנים.
המבצע מוגבל בזמן.
הלם ויאוש אצל הפרוגרסיבים: תוצרת איזור C תסומן בארה"ב כ"תוצרת ישראל". יום היסטורי בייקב
חמוצים, עם כסף מדויטשלנד:
כיצד תישארו איתנו בקשר, בימים האלה? נרשמים לקבלת המיילים שלנו – כאן.
בסלולרי מומלץ לעמוד איתנו בקשר, דרך ערוץ הטלגרם המזנק שלנו. כך תקבלו פוש על דיווחים חדשים, ותישארו צמודים.
ואיפה צופים בכל הסרטונים של ד”ר גיא בכור? בערוץ הפופולארי שלנו ביוטיוב, הצטרפו גם אתם כחברים.
הנה אני עומד מעל נמל ביירות, 1982, כאשר ממגורות התבואה עדיין לא התפוצצו. על נמל ביירות, כולל הסבר התמונה, תוכלו לקרוא במאמר המיוחד מאוד הזה שלנו, שרבים אהבו. נמל ביירות מת, נמל חיפה מזנק:
"המגדלור של מה שאבד": האם לבנון חזרה אל תקופת האבן, ומה עם חיזבאללה?
האם כל קללות העולם נחתו על המדינה הזו? זו קללת האמוניה, שהם ייעדו לנו, אך היא התהפכה. האם החרבת נמל ביירות והכמויות העצומות של הנפגעים, חיסלו סופית את "לבנון"? איך זה ישפיע על חיזבאללה? סרטונים רבים, פיירוז, ושתי תמונות בונוס נדירות: אני עומד בדיוק מעל מקום הפיצוץ בנמל ביירות (1982) ובפגישה לא ידועה. מבצע ההנחה למנויים חדשים ומחדשים - מצרף אלינו חברים חדשים. ואתם?