אז מאמר הגמל המעופף מתממש? (בהמשך). לראשונה, אולי מעולם, אחוז ה”ערבים” בישראל (כולל ערביי מזרח ירושלים (תושבים), שאינם כלל אזרחים, דרוזים, נוצרים וצ’רקסים)- יורד. עד היום הוא רק עלה, והוא עומד ערב ראש השנה תשפ”ג על 21%, זאת לעומת 21.1% בסוף שנת 2021. לפניכם צילום הודעת הלמ”ס מסוף 2021:
מאידך, אחוז היהודים עלה מ- 73.9% אשתקד, ל- 74% היום. אחוז ה”אחרים” לא השתנה, 5%, כך רשמית על פי נתוני מדינת ישראל. אחוז השינוי אינו גדול, אך זה יכול להעיד על שינוי מגמה. וזה צילום הודעת הלמ”ס מהיום:
יש לייחס את שינוי המגמה, לעליה הגדולה בשנה העברית היוצאת: 59,000 עולים; לריבוי הטבעי העולה אצל היהודים; ולירידת הריבוי הטבעי אצל הערבים. אצל הנוצרים-הערבים והדרוזים הוא כבר שלילי.
באשר להמצאת ה”אחרים” על ידי הלמ”ס: יש להחזיר מיד את סעיף הלאום בתעודת הזהות, וכל ה”אחרים” יירשמו כיהודים בלאום (זה מה שהם), ולגבי הדת, יישאר ריק, כמו היום. אנחנו מדינת לאום, לא מדינת דת, ובזה נפתרה הבעיה.
לפירוט רב של הנתונים, כולל המגמה, אותה צפינו, ואיך השינוי קורה: במאמר הגמל, שאיש לא האמין שיעופף, אבל זה קרה:
ציונות = עליה + התישבות + בטחון.
ולכן, הפרוגרסיבים הם נגד העליה, נגד ההתישבות, ונגד הבטחון שלנו. בשנה החדשה הנכנסת עלינו לטובה: יש להשיג עוד הרבה עליה (מי שלא יעלה, יתבולל וייעלם); עוד הרבה התישבות בכל חלקי הארץ (100,000 דירות עד אריאל בעוטף גוש דן, ובעתיד, באיים החדשים, מול חופי הארץ, “ישראל החדשה”); ועוד הרבה בטחון, כולל סילוק רשות הטרור ברמאללה.
היהודים (הציוניים) מזנקים בילודה, משום שהם אופטימיים, וטוב להם בארצם המשגשגת. מספר רב של ילדים = סימן ברור של אופטימיות.
גילוי אמריקה: האם יבשת דרום אמריקה כולה עוברת לצד ישראל?
אסון לאיראן ולפלשתינאים? פוטנציאל עצום לישראל? איך נראתה היבשת רק לפני ארבע שנים, ואיך עכשיו? חזרת קולומביה אל חיק הפטריוטיות הישראלית ממשיכה מהפך יבשתי שלם? על 'הסכמי יצחק', ומצב העניינים במדינות השונות. ולמה זה יכול להיות מעכשיו קבוע לתמיד? ומה עם ברזיל, זה מתקרב? האם דרום אמריקה תביא אותנו לטריליון דולר ראשון תוצר? מיוחד, לחברי מועדון ג'יפלאנט. המהפך הפרו ישראלי פטריוטי, שחווה יבשת...
קרא עודמי נכנס במודע למנגנון סחיטה איראני?
"ים" של תובנות חדשות: כדי לפתוח את מיצרי הורמוז מאחיזת איראן, טראמפ דווקא העמיק את אחיזת איראן במיצרים? העניק לאיראן שליטה על כלכלת העולם? האם זו המציאות העולמית החדשה? מרצון לשלוט באנרגיה של איראן, איראן היא שתשלוט באנרגיה של העולם? מה המצב כרגע במיצרים, ולאן זה הולך? לחברי מועדון ג'יפלאנט. היום הכריזו "משמרות המהפכה" שבשל הקרבות בדרום לבנון, הם סוגרים את מיצרי...
קרא עודהאם טראמפ מכר את כל העקרונות, שהוא עצמו קבע?
ארצות הברית הופכת לפרוקסי איראני חדש? נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התפרסם בעקרונות המובהקים שהוא עצמו קבע לגבי איראן במשך עשור שלם, בוודאי לאחר שביטל את הסכם הגרעין של ברק חוסיין אובמה. איך זה השתנה עכשיו באופן דרמטי ופתאומי? נראה עקרון אחר עקרון, ואיך הוא עומד עכשיו, לחברי מועדון ג'יפלאנט. 🟥 עקרון "אפס העשרה" הוא העקרון הבסיסי ביותר של דונלד טראמפ זה...
קרא עוד





























