סוכנות הידיעות הרשמית ה”סורית” דיווחה כי בוצעה תקיפה אווירית ישראלית, הלילה בשעה 03:05, שכללה שיגור טילים מכיוון ריאק (Riyaq), כ-42 ק”מ ממזרח לביירות (וכששה ק”מ בלבד מצפון-מערב לגבול “לבנון”-“סוריה”) לעבר מספר עמדות באזור דמשק. מערכות ההגנה האווירית יירטו מספר טילים. צוין כי נגרם נזק חומרי.
על-פי מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם, יעדי התקיפה האווירית היו עמדות ואתרי אחסון של חיזבאללה הלבנוני באזור העיר אלקטיפה (Al-Qutayfah), כ-35 ק”מ מצפון-מזרח לדמשק. צוין, כי נשמעו לפחות חמישה פיצוצים באלקטיפה ולאחר מכן פרצו שריפות בעמדות צבאיות ואתרי אחסון נשק ותחמושת של ארגון טרור זה. דווח כי ישנם נפגעים כתוצאה מתקיפות אלו.
בתמונה מעלה, ניתן לראות חלק מהעיר אלקטיפה וסביבתה, הכוללת עמדות ואתרי אחסון נשק ותחמושת של חיזבאללה, שהותקפו הלילה.
היסטורי: ההסכם הגאוני של ישראל ב”לבנון”? איך זה קרה?
מאמר ענק וחגיגי: האם זה אחד ההסכמים המוצלחים של ישראל? מה אנחנו מקבלים, ומה נותנים? למה ממשלת ביירות הסכימה לחתום על הסכם כניעה, מבחינתה? האם אנחנו נשארים עם השטח שלנו לתמיד? האם צבא לבנון יהפוך לצד"ל החדש, ואיפה היו קטר וצרפת כדי לקלקל? האם זה תמרון מבריק של שר החוץ רוביו נגד סגן...
קרא עוד




















