ביום השני לכיבוש הכלא המרכזי בעיר אל-חסכה, צפון מזרח “סוריה” בידי דאעש, והקרבות נמשכים. מאות לוחמים של דאעש פרצו אל הכלא, כשהם מגובים באזרחים המשמשים כמגן אנושי. המתחם נמצא באיזור השליטה של הכורדים, המגובים בידי האמריקאים (ראו את המפה שלנו). הלוחמים הכורדים אינם מסוגלים להיכנס למתחם, כאשר אלפי אסירי דאעש בפנים הצטרפו לחבריהם הלוחמים הסונים. מסוק אפאצ’י אמריקאי שהוזעק החל לירות עם תותח ה- 30 מ”מ שלו, אך הקרבות נמשכים. ניכר שהאמריקאים רוצים רק לברוח גם משם, כדרכם כיום. הרוסים לא נכנסים מעל לאיזור הזה.
דאעש פתח הבוקר בחזית שנייה מזרחית לדיר א-זור כדי לפצל את תשומת הלב של הכורדים. המסוק האמריקאי יורה לעבר המתחם:
גילוי אמריקה: האם יבשת דרום אמריקה כולה עוברת לצד ישראל?
אסון לאיראן ולפלשתינאים? פוטנציאל עצום לישראל? איך נראתה היבשת רק לפני ארבע שנים, ואיך עכשיו? חזרת קולומביה אל חיק הפטריוטיות הישראלית ממשיכה מהפך יבשתי שלם? על 'הסכמי יצחק', ומצב העניינים במדינות השונות. ולמה זה יכול להיות מעכשיו קבוע לתמיד? ומה עם ברזיל, זה מתקרב? האם דרום אמריקה תביא אותנו לטריליון דולר ראשון תוצר?...
קרא עודהמאמרים הפותחים של ד”ר גיא בכור, לחברי מועדון ג’יפלאנט פריים:


































