לראשונה אי פעם חצה מספר היהודים בישראל את הנתון של 7 מיליון אזרחים, והוא עומד ערב יום העצמאות על 7,021,000. בכך קובעת ישראל את עמדת הבכורה ללא עירעור במנהיגות העולם היהודי, כאשר הפזורה הבאה עם מספר היהודים היא ארצות הברית, כבר עם קידומת של רק 5 מיליון. כתבנו על הפלא הזה במאמר המפורסם על ‘מדינת אררט’, וגם הפרוגרסיבים היהודים, שפעם ערערו על עליונות ישראל – נאלצו להיכנע מאז:
אלא שהלמ”ס המציא את הקטגוריה של “אחרים”, שהם כיום 478,000 אזרחים, כולם בני הלאום היהודי, ויש לראות אותם כיהודים (אם כי לא על פי הדת). כלומר, אחוז היהודים בישראל עומד על כ- 80%. יש מקום להחזיר את סעיף הלאום לתעודת הזהות.
לעומת זאת- יש בישראל 2,007,000 ערבים, גם כן לראשונה בתולדות המדינה, עם קידומת 2, אך כאן ההונאה הפרוגרסיבית לתמימים: המספר הזה כולל את תושבי מזרח ירושלים, שהם תושבים ולא אזרחים; את הדרוזים, ואת הערבים הנוצרים.
וכמידי שנה, הארגון הפרוגרסיבי “למ”ס” סופר יהודים על פי הדת, ולכן מפצל אותם, ואילו את הערבים הוא סופר על פי הלאום, ולכן מחבר אותם, תמיד נגדנו. על פי הלמ”ס אחוז הערבים בישראל כיום הוא 21.1%.
ראשית, במשך השנה האחרונה, מאז יום העצמאות אשתקד, היחס הנמדד של 73.9%, 21.1% ו- 5% לא השתנה כלל, ובקרוב נראה את אחוז היהודים שב לעלות (בירושלים הם כבר עולים בחזרה).
המימצא המעניין השנה הוא שאחוז המוסלמים האזרחים בישראל ממשיך לצנוח, והוא עומד על 14.1% בלבד. יש בישראל כ- 375,000 תושבים מוסלמים בירושלים שאינם אזרחים; יש 147,000 דרוזים (כולל ברמת הגולן); ויש רק 139,590 נוצרים בישראל. ולכן יש רק 1,345,000 מוסלמים אזרחים בישראל, שהם 14.1% בלבד מכלל אוכלוסיית אזרחי ישראל. בשנה הבאה הם צפויים לרדת לקידומת 13%. עד לשנים האחרונות אחוז המוסלמים אזרחי מדינת ישראל עמד על 14.7%.
אחוז האזרחים המוסלמים בישראל הוא כיום 14.1% בלבד, ובשנה הבאה הם צפויים לרדת לקידומת 13
ואם אחוז האזרחים המוסלמים יורד בישראל, איך האחוז הכולל שלהם נותר על כנו? התשובה היא מספר התושבים במזרח ירושלים, העולה כל הזמן בשיבה שקטה. אמנם אין איחודי משפחות לישראל, אך בירושלים מסיבות לאומיות ותועלתניות תושבי יו”ש מתחתנים עם תושבי מזרח ירושלים, מקבלים מעמד תושב, ולכן נכנסים למדד הלמ”ס השנתי, שזה כמובן סוג קבוע של הולכת דעת, לתעתע בתמימים.
אין שום סיבה לתת תושבות ישראלית לכל הנישואים הפיקטיביים האלה עם תושבי מזרח ירושלים, ומזמן היה צריך להוציא את התושבים המוסלמים שמחוץ לגדר בירושלים אל הרשות הפלשתינאית, מקומם הטבעי. לתשומת לב העסקנים אצלנו, שלא פועלים לסתום את השיבה הזו לישראל.
שימו לב איך ב”תקשורת” הפרוגרסיבית מוליכים שולל: הם מציגים בנתוני הלמ”ס את כל הערבים כאזרחים, מהיום:
גילוי אמריקה: האם יבשת דרום אמריקה כולה עוברת לצד ישראל?
אסון לאיראן ולפלשתינאים? פוטנציאל עצום לישראל? איך נראתה היבשת רק לפני ארבע שנים, ואיך עכשיו? חזרת קולומביה אל חיק הפטריוטיות הישראלית ממשיכה מהפך יבשתי שלם? על 'הסכמי יצחק', ומצב העניינים במדינות השונות. ולמה זה יכול להיות מעכשיו קבוע לתמיד? ומה עם ברזיל, זה מתקרב? האם דרום אמריקה תביא אותנו לטריליון דולר ראשון תוצר? מיוחד, לחברי מועדון ג'יפלאנט. המהפך הפרו ישראלי פטריוטי, שחווה יבשת...
קרא עודמי נכנס במודע למנגנון סחיטה איראני?
"ים" של תובנות חדשות: כדי לפתוח את מיצרי הורמוז מאחיזת איראן, טראמפ דווקא העמיק את אחיזת איראן במיצרים? העניק לאיראן שליטה על כלכלת העולם? האם זו המציאות העולמית החדשה? מרצון לשלוט באנרגיה של איראן, איראן היא שתשלוט באנרגיה של העולם? מה המצב כרגע במיצרים, ולאן זה הולך? לחברי מועדון ג'יפלאנט. היום הכריזו "משמרות המהפכה" שבשל הקרבות בדרום לבנון, הם סוגרים את מיצרי...
קרא עודהאם טראמפ מכר את כל העקרונות, שהוא עצמו קבע?
ארצות הברית הופכת לפרוקסי איראני חדש? נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התפרסם בעקרונות המובהקים שהוא עצמו קבע לגבי איראן במשך עשור שלם, בוודאי לאחר שביטל את הסכם הגרעין של ברק חוסיין אובמה. איך זה השתנה עכשיו באופן דרמטי ופתאומי? נראה עקרון אחר עקרון, ואיך הוא עומד עכשיו, לחברי מועדון ג'יפלאנט. 🟥 עקרון "אפס העשרה" הוא העקרון הבסיסי ביותר של דונלד טראמפ זה...
קרא עוד


























